No niin. Osasin sitten yksikseenkin reenata, vaikka kaverin kanssa olisi kyllä tuhat kertaa kivempaa. Mutta kun täällä lähistölläni ei ole ketään kaveria, jonka kanssa reenata. Eilen en saanut aikaseksi reenata, kun olin reissusta ihan tuhon väsynyt. Tänään sitten pikkusen reenasimme Seitan kanssa niitä seurauksia. Oli tarkoitus ottaa parikin kertaa, mutta sillen että on taukoa ihan kunnolla välissä, mutta jostain syystä en saanut aikaseksi. Ehkä siisvouspäivän takia. Minua odotelikin sitten kolaaminen pihalla, koska en halunnut ihan lumikinoksissa reenata. Siinä sitten kului puhtiani aika paljon. Mutta enpä enää jaarittele turhuuksia, vaan asiaan:

Otin neljä toistoa, jotka kaikki olivat eri kohdissa. Ihan lyhyitä, jotain 1m - 1½m pituisia pätkiä. Aluksi, lopuksi, ja toistojen väleissä olivat kunnon lelu palkat. Ihan hienoja kaikki toistot olivat, vaikkakin Seitalla oli vielä vähän epävarmuutta, ehkä siksi, koska minäkin olen vähän eoävarmana reenatessa. Tänään tuntui siltä että, namista leluun vaihto jutut, olivat hiukkasen sujuvampia minulla. Viimeisellä eli neljänellä toistolla kyllä kävi silleen, että minä kaaduin lumipenkkaan, joten Seitakin meni vähän ymmälleen, mutta kun pääsin ylös, niin riehutin sitä taas ihan kunnolla. Eikä se sitten enää mitään.

Ensin haluaisin saada nuo meidän epävarmuudet pois, ja sitten myös nuo mun leluun vaihto jutut sujuvimmiksi, ennen kuin menisimme eteenpäin. Ihan hissukseen eteenpäin. Kunhan Seita on sitten joskus valmis möllikisoihin, vaikka kymmen vuotiaana.