Olin niin onnellinen, kun pääsimme sittenkin mätsäriin Seitan kanssa, vaikka oli vähän hämminkiä aluksi. Minulla ei sitten ollut mitään kuvitelmia mätsärin varalle, kun olin jo varma ettemme pääsisi koko mätsäriin. Isojen koirien kehässä olin vielä niin jännityksessä (ensimmäinen mätsäri, jos ei koiraleiriä lasketa) että esitin vähän huolimattomasti Seitaa. Liikkeet menivät kumminkin hienosti, mutta seisotus oli vähän törttöilyä. Sininen saatii, sitten vain odottelua. Sinisten kehässä en ollu enää niin jännityksessä, ja niin Seita seisoikin paremmin, sijoituttiin sinisten toiseksi!! Olin niin ihmeissäni, että unohdin onnitella sinisten voittajaa. Palkinnoksi saatiin kaksi namipussia, luunmuotoinen tennislelu ja Mustin & Mirrin kassi, sekä ruusuke. Sitten vain taa odottelua punaisten kehä, kunnes alkoi Junior Handler. Olin tässäkin kehässä vielä vähän jännityksessä, ja Seita alkoi väsyä, mutta ihan hyvinhän tuo meni. Hampaita käski näyttämään vähän enemmän. Täällä sitten sijoituttiin nuorempien luokan kakkoseksi, aikas huippua! Palkinnoksi saatiin hieno Royal Canin reppu, sekä ruusuke, taas unohdin onnitella voittajaa, kun olin hämilläni, hups hups. Onnea kuitenkin Anniina

Tapakoulutukseen ei sitten tänä iltana mennäkkään, kun se kurssi loppui. Häh? En siis päässyt viimeiselle kerralle, kun olin siellä reissussa, pöh! Luulin että kertoja oli kahdeksan, mutta olikin näköjään vain seitsemän, tai sitten olin kolmelta kerralta poissa, jos se alkoikin 20.4 Harmittaa, vaikka Seita olikin siellä ihan kilttinä, mutta oppi se siellä silti, ja minä opin. Toivottavasti ne eivät tehneet viime kerralla mitään järisyttävää.

Mätsäripalkinnoista, ja mätsärikoirasta tulee kuvia myöhemmin. Kuvagalleriaankin ja petsieen pitäisi lisätä kuvia.